Höstens rr träffar kickstartades tidigare ikväll..


Redan då jag planerade för kvällens träff insåg jag att det troligtvis var många som inte hade möjlighet att komma av olika anledningar. 

MEN.... Jag har tok fullt i kalendern fram tills i oktober,
utställningar,BPH test & resor fyller minsta lilla lucka.

alternativet var en vardags kväll lr ingen alls då jag ville sätta igång våra härliga träffar igen..

Ett litet gäng på fyra hundar (5 ink Diva) med sina mattar & hussar kom till träffen som denna gång hölls i Sörmon skogen.

Blev en kort men trevlig promenad, innan vi tog med hundarna till sand taget där de fick busa ordentligt.




Jag är otroligt tacksam över att få träffa & lära känna er alla!!




Bäverdalen sept 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback