Been there, done that!



Ullared t o r ..

När vi parkerat in oss i en av alla tusentals p- rutor, bar det av mot kundvagnarna för att sedan vidare ta sig mot den beryktade Gekås entrén. 
-ingen kö !!

Hej & hå vad galet, människor ryckte åt sig kundvagnar, korgar som om det vore de
sista på jorden.

Mami & jag började med ett besök nere på hund/häst avd
inhandlade hundgodis & div tuggben.

När vi gick genom varuhuset förundrades vi över alla dessa människor som shoppade mer trots att kundvagnarna var överfyllda & till bredden sprängfyllda!!

-De kan ju alltid få plats liite till ;))

Jag inhandlade lite bra-att-ha grejjer till lgh.

Mer än så blev det inte, svårt att hitta något som jag
ville ha..

Utanför Gekås fanns däremot lite intressantare butiker bla..

.. MQ factory outlet :) 
.. inrednings butik -riktigt fina saker!
.. en butik som säljer enbart hårvårdsprodukter 
.. sko butiker
.. en blomsterhandel
.. ett godis land

När bussen rullade ut från parkeringen strax efter 16 igår efm konstaterade jag en sak

Nu har jag varit här och nej  jag kommer nog inte tillbaks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback