Tillbakablick..



Valborgsmässoafton:

Igår kväll blev det valborgs firande hos Tess & Adde.

Började kvällen med att åka ut till sandhavet där vi släppte "vilddjuren" lösa,
Danso, Diva & Atlas var stormförtjusta i all sand :)

När vi fått runt ett kilo sand i vardera sko begav vi oss hemåt Andersson/Hedströms..

Tess & Adde bjöd på kanon god mat som alltid -TACK!

Imorgon ska jag passa bästa Atlas då både Tess & Adde ska jobba xtra.
valborg




Första Maj Tvåtusentio..




Passat Atlas :)

Eftersom både Tess & Adde började tidigt imorse gjorde vi upp att jag skulle hämta Atlas
runt halv 10 tiden.

Danso fick vara hos mamma & pappa då jag kände att det blev för mycket med 3 voffar.

När Atlas hämtats så blev det promenad och bus i nästan 2 timmar - otroligt härligt både för hundarna & mig.

När vi var på väg hem ringde Adde som slutat tidigare.

Lämnade Atlas som var överlycklig när han fick se att husse var hemma.

Blev kaffe och tjöt med trötta (- totalt slutkörda! ) hundar i soffan innan Diva & jag åkte hem.



Atlas & Danso sommaren 2009 - Bergviksudden


Under efm blev det en härlig tur med Danso & Diva, givetvis åkte kameran med :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback