Maj månad = Nedräkningen till sommaren kan starta :)



I tisdags blev det mys med Tess & vackraste Atlas.


Kortare kvällspromis till Sandgrundsudden där hundarna fick springa fritt,
efter en lång stunds lek & bus tränade vi gemensamt ställande inför kommande utställningar..

Vände hemåt då regnet & blåsten tog övertaget ute på udden..

När vi kommer hem upptäcker jag att jag inte har mina nycklar i jackan- PANIK! 

Blöta & frusna halvsprang vi tillbaks ut till udden, nycklarna hade jag lagt ur i gräset då jag plockade fram utställningskopplen ur fickan - vilket jag sedan glömt av att jag gjort :(

När vi äntligen kom in i värmen duschades hundarna på löpande band & gottis i form av björnbärspaj förbereddes.

Vi myste ner oss i soffan precis i tid till vår favvo serie - DH började.




Desperate på tvn



 
Björnbärspaj & vaniljsås ..


Ballerina kladdkaka alltid lika gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback