Ursakta stavningen :)

Detta blir mitt forsta blogg inlagg och beroende pa tid mitt kanske enda inlagg fran USA.

Lite trixigt att skriva nar man ar van vart tangentbord men det gar.

Har i Naples Florida ar det 37 grader varmt och stralande sol trots att kl snart ar halv fem pa efm. Har under dagen varit i en vattenpark som ligger ca fem minuter fran har.

Sjukt skoj att bara fa vara full av bus igen, akte vatten rutschbanor pa lopande band.
Cameron & hans kompis lurade mig till att aka den snabbaste av dem da jag i sjalva verket trodde jag skulle aka den lugnaste..
men oj sa skoj det var =)) 
 fanns aven en lazy river dar man tog en bad ring och sedan kunde man bara flyta med langs den sk "lata floden" - underbart sa sag!

Under veckan har jag mest solat och badat men aven hunnit med att besoka ett superfint utomhus kopcenter som heter Waterside - underbart vackert med vattenfall och fontaner .


Waterside Mall


Igar skulle jag ga til ett narliggande shoppingomrade som gransar til grann kvarteret men jag har ju som ni som kanner mig bast redan vet det samsta lokalsinnet-ever!
Sa jag lyckades ga fel ggr 2 ha ha.. forst gick ag at hoger en det fanns inget shopping omrade trots att jag gick och gick i sakert 20 min.
Bestamde mig for att ga tillbaks och gick ist till vanster  jag gick hela vagen upp till The Vineyards som ar ett community brevid vart och kunde inte forsta varfor jag inte hittade ratt.

Det hela slutade med att jag ringde Madison och bad henne be Lisa hamta mig pa tok for langt fran home.


Nar jag vantade pa Lisa  fick jag syn pa den finaste skoldpaddan - modell storre!



Saknar er dar hemma!!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback