Theo - saknad!

När jag ringde Tess i söndag´s kväll berättade hon att en Sheltie blivit så skrämd utanför en butik att den slitit sig ur sitt koppel och vettskrämd försvunnit :(

Tess, Adde & Atlas hjälpte till att leta under några av söndagens sena kväll´s timmar, tyvärr utan resultat.

Tess & jag letade även igår kväll då vi fick reda på att Theo fortfarande  saknades - fruktansvärt!


Namn: Theo
Hunden är av rasen: Sheltie -Dvärg Collie 
Färg: Sobel -precis som Lassie
Ålder: 1 år 3 månader

OBS!! Reserverad mot människor och håller sig undan..

Försvann från Videobutiken på Norrstrand!!

Jag hoppas så innerligt att Theo ska hitta hem igen, att han ska få återförenas med sin 
familj. 

Läsare från Karlstad som sett lr hört något RING polisen på 114 14!!

Ni kan också via Tess få kontakt med ägarna till Theo, lämna en kommentar på detta inlägg så vb jag till
Tess & Theo´s ägare.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback