Ice Ice Ice..

(Fredag kvall kl 23.05)

Sista kvallen har i Usa - kanns vemodigt!! Men det samtidigt ska det bli saa skoj att traffa mina underbara alskade och saknade dar hemma!

Jag och Maddy  tog en liten shopping tripp under efm,
innan Lisa hamtade oss  utanfor World Market kopte jag
nybakat brod till kvallens middag och aven crunch muffins med en massa applen =))


Runt 19.3O hamtade Dakota mig och Maddy och vi akte till Aless.

Aless ar en av de harligaste personer jag traffat, en riktigt jordnara och absolut underbar tjej!

Dakota Aless Maddy och jag akte till Hockey arenan i Ft Myers  for att aka skridskor - jag vet det e galet, aka skridskor i Florida ;) stallet var packat med manniskor vilket tyvarr gjorde att skridskor i de vanligaste stl tog slut- super fast!

Sa jag hejjade pa och fotade en massa fran laktaren ist -det var faktiskt lika skoj de =))



Tog svangen om Mc Donalds pa vag hem till Naples
kopte sweet tea for forsta gangen - super size me here we go!


Sweet Tea!!

Har aldrig fatt en sa stor bagare nagonsin!!!

Nu ska det packas infor hemresan im efm..

Skriver nar jag ar tillbaks pa svensk mark igen..

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Hoppas du har en bra dag och fortsätter att ha det!

Ta hand om dina nära och kära och dig själv framförallt!

Kom ihåg att du är värd någonting och är älskad av någon eller flera.

Ha det bra :)

2010-08-29 @ 12:50:23
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback