Inskolning på g..


Imorse besökte jag hunddagiset där Danso & Diva ska börja.
-Diva börjar på nya dagiset så fort hon är helt bra igen.

Första känslan jag fick när jag klev in på dagiset , ja den var bara så himla bra..!

Lite om vad som hände under mitt besök på hunddagiset :

*Gick igenom avtal/kontrakt/information ev frågor ja allt möjligt.
 
* Bokade inskolnings start för Danso - start imorgon torsdag.

* Rundvisning, där jag träffade  Danso & Diva´s box grannar, två super söta staffar :)


STORT PLUS ..

..Dagiset har kontaktpersoner åt alla hundar, givetvis har alla ansvar och kan gå ut med alla hundar MEN en person har alltid huvudansvaret för 1 lr max 2 hundar - detta känns xtra bra!

..Dagiset skriver dagsrapporter om hundarna som sedan sparas.



Mer om dagis blir det imorgon, nu säger jag God Natt!

Sussa sött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback